marți, 17 mai 2011

Premii concurs

Tare grea misiune am avut!Pentru ca mi-a placut mult ce ati facut, am ales sa ofer cate un premiu surpriza tuturor participantelor. Deci, dragele mele, va astept sa imi trimiteti pe mail (diana.porutiu@yahoo.com) adresele voatre de posta si numele complet, ca sa pun pachetelele. Pentru cine e din bucuresti mi-ar placea sa vina la targul ilovehandmade in week-endul asta, daca se poate... eu o sa fiu acolo si ma scutiti de facut colet postal. Daca nu se poate nu-i nimic, tot cu posta...
Buuun, si daca tot a fost concurs, nu se putea sa ramana asa, si tre sa stabilim si pe cineva pentru locurile 1,2 si 3. Asa ca, greu de tot, am decis asa:
pe locul I paula, pentru ca sunt onorata ca asa o lucrare muncita ai ales sa postezi in concursul meu. e ceva deosebit, foarte frumos... ce sa mai zic, super!
pe locul II maria, pentru ca ideea de a folosi florile de la botez asa, de a le pastra asa de frumos, mi se pare minunata! si lucrarea este foarte frumoasa, dar mai mult mi se pare asa, o lucrare cu suflet!
pe locul III oana, pentru ca stiu cat de putin timp are, si totusi si-a luat atata timp sa mestereasca minune de cutie! imi place mult ce a iesit, si ai folosit foarte bine servetelul!
cele trei doamne sunt invitate, in ordinea sosirii :), sa aleaga cate o rama foto, v-as ruga sa atasati poza cu rama la mailul cu adresa. Daca nu mai e disponibila (pe motiv de alta doamna mai rapida :) ), va raspund eu repede repede.
Ca un indiciu despre celelalte premii, pe langa ceva frumos de purtat de catre voi, o sa primiti si materiale de infrumusetat felicitari, albume samd. gata, nu mai zic nimic, sa mai ramana un pic de surpriza!

multumesc inca o data tuturor! si vedeti ca va asteapta un concurs de quilling super pe activitaticopii.ro!

7 comentarii:

diana si pati spunea...

RAMA CU FLUTURI A FOST ADJUDECATA DE OANA!

Copiisimame spunea...

Felicitari tuturor concurentilor si le aplaud din toata inima pe cele doua castigatoare, Paula si Oana pentru lucrarile frumoase cu care ne-au incantat.
Pentru tine, Diana, am numai cuvinte de lauda, caci ai gazduit un concurs plin de inventivitate si frumos, dar cel mai mult ma bucura faptul ca nu ai asteptat o sarbatoare anume pentru a ne da un motiv sa lucram, sa ne impartasim ideile si bucuria lucrului de mana, dar mai ales pentru ca ne oferi drept premii bucatele din tine, creatii ale tale, lucruri atat de personale!
Te admir foarte mult si iti urez succes in toate proiectele tale, iar daca va fi sa mai organizezi un nou concurs te poti baza pe mine!
Cu mare drag,
Maria

Copiisimame spunea...

Multumesc Diana pentru atentia acordata incercarilor mele de a face felicitari "altfel" si iti multumesc pentru generozitatea ta de a rasplati toate incercarile fetelor de a participa la concursul tau.
Acum am prins gustul concursurilor, asa ca astept cu nerabdare noi si noi provocari.
Cat despre livrarea premiului, nu te grabi, ia-ti timp si te si odihneste dupa we aglomerat pe care il vei avea. Ne place sa asteptam surprize, asteptarea este parte din bucurie si cu siguranta va merita.
Te imbratisez cu drag. vavaly

Unknown spunea...

Oare putem sa vedem si noi lucrarile din concurs?
crinut

Paula spunea...

Diana, multumesc din suflet pentru tot!

Sunt onorata ca ai ales lucrarea mea pentru locul I.
Multumesc pentru premiile superbe pe care le oferi. Mi-e greu sa aleg dintre ele.

Si inca un mare multumesc, (primul in ordine cronologica), pentru impulsul pe care mi l-ai dat de a margeli.

Iti admir nespus de mult lucrarile. Iti doresc numai bine, sanatate, inspiratie, spor la lucru si sa te bucuri de roadele muncii tale!

Oana spunea...

Chiar ca ne-ai trezit, Diana, pofta de mesterit si de concursuri! Copiii, cand au citit despre concursul de quilling, m-au si intrebat daca nu participam! Cat despre mine, parca acuma ma "mananca" degetele sa mai decorez cutiute - abia astept sa vina ocazii sa le fac astfel de cadouri celor dragi, ca atunci am "o scuza" in plus... Asa ca si fara frumoasele premii, sunt sigura ca am castigat muuult fiecare! Multumim!

diana si pati spunea...

crinut, fetele au pus link la postarea cu concursul catre ce au mesterit fiecare... deci pana la urma nu e nimeni din bucuresti ca sa iau premiul la targ? mai astept cateva adrese, dar numai pe luni o sa ajung la posta. crinut, tie iti dau premiul la cresa :), si de alexandra dau eu cumva ca si ea e in brasov. dar toate astea pe saptamana viitoare, acuma in afara de servici nu vad decat pregatiri pentru targ!