miercuri, 9 februarie 2011

Noutati

Desi timpul meu pentru handmade e tot mai putin, si desi mi-am propus un anumit numar de martisoare din quilling pana la 1 martie, uite ca tot ma chinuie alte idei... a trebuit sa incerc si martisoare din fimo (dar tot cele din quilling mi se par mai deosebite, mai ales ca din fimo face multa lume, si multi le fac mai profi decat mine), dar si sa incerc sa impaslesc lana. Incercasem inainte de Craciun impaslirea cu solutie, fara rezultate spectaculoase, iar acum, ca mi-am achizitionat ace de impaslit, iata prima coronita. Si cum binenteles ca lucrurile astea se fac noaptea, dupa ce adoarme galusca, am reusit sa imi infic acul si in deget....


3 comentarii:

ina spunea...

E super coronita ta!!!

Laura spunea...

Buna. Am vrut sa-ti las un mesaj, dar nu am gasit adresa ta de e-mail. Voiam sa-ti spun ca am gasit pe o pagina de facebook una din felicitarile tale, postata intr-un album in care sunt mai multe lucrari ale altor persoane, inclusiv una de-a mea. Persoana respectiva le prezinta ca si cum ar fi ale ei si anunta ca se pot face mai multe la comanda. Am fost foarte revoltata cand am vazut asta. Si m-am gandit sa-ti spun, pentru ca am recunoscut o felicitare de-a ta. Incerc sa pun si linkul, nu stiu daca e functional de aici http://www.facebook.com/profile.php?id=100001850331675#!/photo.php?fbid=111009678970709&set=a.105755106162833.9481.100001850331675&pid=83495&id=100001850331675. Daca nu, contul se numeste felicitari quilling.

diana si pati spunea...

multumesc mult, laura. i-am trimis un mail... dar macar cu ocazia asta am intrat pe blogul tau, felicitari, imi place mult cum lucrezi! adresa mea de mes este diana.porutiu
spor la creat!
diana