joi, 2 decembrie 2010

Drum european in Romania...

Desi stiu ca pe blogul asta de obicei pun doar chestiile mesterite de mine, din cand in cand mai "scap" cate o poza cu copilutii mei, sau cate un gand... Ieri am avut ghinionul sa ma aflu pe un drum european in Romania, imediat dupa ce se inserase. Ce poate fi mai normal in conditiile astea sa gasesti pe un drum eurpean, decat o caruta incarcata cu lemne, doi cai speriati, si (se pare) nici un carutas... Era mai demult o glumita despre viteza la care iese ingerul pazitor din masina, ca e prea periculos - se pare ca noi nu aveam viteza, am avut doi ingeri pazitori care au facut ca in momentul in care deja vedeam caii ca se urca aproape pe masina, sa reuseasca sa ne ocoleasca. Cel din spatele nostru a oprit si el, dar din pacate in spatele lui era un autocar care nu a mai oprit si a intrat in amandoi, destul de serios. De data asta, Slava Domnului, nu au fost victime, speram ca durerea de  cap de la izbitura trece in cateva zile... dar cand ma gandesc ca putea fi altfel... noroc ca era colega mea la volan, ca daca eram eu nu vreau sa ma gandesc ce reactii as fi avut.
Ei, despre carute pe drum european in Romania, sigur a auzit toata lumea, ceea ce m-a facut pe mine sa scriu postarea asta este faptul ca cei trei politisti care au venit acolo si care au intocmit apoi toate actele, pe mine m-au uimit. Seful de post din Albesti deja se pare ca a dat de urma carutei, dar in afara de asta modul in care s-au comportat, cum au vorbit cu noi, a fost exemplar. In timp ce se intocmeau actele in postul de politie eu stateam afara sa pazesc masina noastra care avea portbagajul plin, dar din pacate acesta nu se mai inchidea. Era destul de frig, si la un moment dat unul dintre politisti a venit afara sa imi spuna sa merg inauntru ca ramane el sa pazeasca, sa ma mai incalzesc putin. Putini oameni ar face gestul asta, dar la a face asta un politist.... Domnilor, ati reusit sa imi schimbati modul de a privi un politist, din pacate pana acum eu chiar ii bagam pe toti in aceeasi oala! Sa dea Dumnezeu sa avem cat mai multi ca voi in Politia Romana, ca bine o fi!

Niciun comentariu: